Precis som de ska va!!

När det är sånt här väder mår jag som bäst. Vi kom visseligen till Nykroppa senare än tänk, men solen gassade ändå tillräckligt för att jag skulle sitta och njuta i ett par timmar. Solstolen blev min bäste vän då den följde mig längre och längre bort på uteplatsen. Allt för att få sitta i solen med så stor del av kroppen som möjligt hehe. Vi har dessutom bestämt oss för att sova kvar här i Nykroppa och ska gå upp tidigt och lägga oss i solen. Jag längtar redan. Fast visst kan det bli lite långtråkigt ibland. Tur att jag har med mig min bok.

Så blir det partaj imorn också då. Stora frågan är som alltid VAD SKA JAG TA PÅ MIG? Har ett turkos linne som jag trivs väldigt bra i och jag önskar så att jag hade en klänning i samma färg. Men det har jag ju såklart inte och inte hinner jag handla nått nytt heller. Får ta mig en kik i garderoben imorn när vi kommer hem. Nån gammal trasa ska man väl hitta. :)

Jag, Henrik och Magnus sitter på övervåningen framför varsin dator. Mycket sociala hehe. Har hittat en nytt skojsigt spel jag skulle vilja testa. Magnus som visat mig såklart. Deal or no deal... som tv-programmet ni vet. Skojsigt värre!!! Fast man måste lägga in pengar så jag får nog hålla mig till mina älskade spel på zylom. Det ni det är grejer det.. :)... Åh jag sitter vid Maddes dator (tack för lånet Madde hehe) och gud va underbar den är att skriva på. Blir aningen avis och kan liksom inte riktigt sluta. Det bara flyter på. Hade varit perfa vid pluggningen det.

Är det nån som vill komma på partaj imorn? Jag och tre grabbar vore väl dumt att klaga på enligt många, men några babes (F R I P P s ordval) hade säkert inte gjort varken pojkarna eller mig besviken...  Nettan, Madde och Jenny KOM TILL OSS ISTÄLLET!! Vad är Karlstad i jämförelse med Filipstad liksom?!! hehe

Nä nu tycker Magnus att jag får ge mig... att jag kan ha så mycket att skriva om..han tycker det är konstigt hehe.. Hm...ja det kanske det är. Får väl ge mig då!! Adios, Goodbye, Aufwiedersehn, HEJ DÅ!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, du har ju roliga saker att skriva om. Och mycket trevliga när det gäller mig, Madde å Jenny:D



Synd om imorgon.. Men kom hit då!! KRAM

2008-05-30 @ 23:52:31
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback