Pluggar för fulla muggar, men vad hjälper det....

Jag har suttit i över två timmar och pluggat och bara skrivit en sida med det som jag hann igår. Sanslöst va segt det ska gå. Känns som att jag bara läser och läser, skriver och skriver, men ändå kommer jag ingenvart... Nu måste jag iallafall ta en paus. Ska ner till tvättstugan och slänga i en tvätt och sedan börja med lunchen. Vad ska Ida-Marie "köksan" Olsson tillaga idag då tro. Kyckling hade Henrik beställt, men den tar ju ett tag att tina. Jag får kika i frysen. Fick som sagt en hel del handlat igår så nu finns det att välja på minsann.. :) Gött dé!

Hm...sitter och pratar med Jenny om Tunisien också. Fy fan va jag längtar. Tänker på det varje dag och skulle önska att det vore nu till helgen vi skulle åka. Ska bli UNDERBART!!!  Idag är det 10 veckor och 4 dagar kvar. Hm...jag får sluta räkna så ofta tror jag... hehe. Får hoppas på en underbar sommar tills dess så att vi har ngt att njuta av under vår väntan!! Tänk att man kan längta så mycket till nått som håller i två veckor och sedan är ett minne blott. Men vilka minnen sen då... Jag hoppas att vi kan spara ihop till en längre resa nångång i framtiden. Lite tajt när jag pluggar dock, men vem vet..... Drömma kan man ju alltid göra.


Oj va tiden gick...nu får jag skynda till tvättstugan då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback