Personliga assistenten

Japp nu va sommarjobbet fixat. Gud va skönt. Ska jobba som personlig assistent åt en kille i 7 veckor. 8 veckor om man räknar med den veckan jag ska gå bredvid. Hoppas nu bara att min nacke klarar av detta jobb. Kan bli tungt, men vi är alltid två så det känns ju skönt. Fick ett schema direkt också och det enda jag hade att invända på var att jag ska jobba en tur till halv nio lördagen innan vi ska till Tunisien. Eller ja vi ska ju åka samma natt till och med så det kanske blir aningen stressigt och tröttsamt. Vi får se helt enkelt när det närmar sig om jag kanske kan byta tur med någon. Just nu känns det bara skönt att jag fått sommarjobb.. :)

Idag ska vi ner till banken och Henrik ska fixa sitt lån. Ska höra med honom om jag kan lägga ut bilder på det han ska använda lånet till. Spännande hehe. Sedan måste vi handla lite också som vanligt. Alltid nått man behöver verkar det som.

Nu ska jag ta en tablett och slappa lite.

Kommentarer
Postat av: tess

men gud gumsan , vad skönt att du fick jobbet :) GRATTIS . jösses vilket drömjobb , det skulle jag också vilja ha . . . VARA ! äsch , du kan gott jobba till halv nio den lördagen , du får ju åka till tunisien och vara prinsessa i två veckor sen ;D hehe . lektionen idag var tråkig och upprepande , överraskning ? inte direkt . kramar

2008-05-20 @ 12:42:06
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag vet vad det är:)Ja du I-M.. Det blir jobba av för dig minsann! Vi hörs sen! Ska dra mig ner på gatan å möta Mads.. KRAM

2008-05-20 @ 16:30:21
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback