Perfekt helg!

Gud vilken härlig helg det har varit. Fredagen var ju sista dagen på praktiken och det var ju sorgligt, men sedan bar det av till Kristinehamn. Mamma, jag och Henrik hämtade bilen och handlade på MAXI innan vi åkte till Grefves och grillade. Blev en hel del bus och lek med lillprinsessan och fasters prins innan maten var klar och kunde avnjutas.

       

När barnen var nattade blev det kortspel, vin och massa fnitter. Hade en riktigt rolig kväll på altanen. Senare tog vi en taxi hem till mamma där hon bjöd på whiskey vilket inte var nått för mig. En smutt fick räcka hehe. Sedan somnade vi gott.

I lördags hjälpte vi mamma med lite omflyttning av möbler innan vi for till Nykroppa. Vi åkte ett gäng ut till en liten tjärn där vi fiskade, grillade och drack vin hela kvällen lång. Vid tolv började vi knalla hemåt i nattens mörker. Vi hade en riktigt mysig och rolig kväll. Det måste göras om snart och då kanske tältet åker med dessutom. :)

             

Idag åkte jag och grabbarna ut på sjön i några timmar där vinden blåste lite väl mkt ibland. Solen stekte dock så röda om näsa och axlarna blev vi. Fisk såg vi inte till, men en och en annan pinne lyckades fastna på kroken. Inte vad vi tänkt oss.

Nu sitter jag och tittar på tv. Sanningens Ögonblick har precis slutat och nu ska jag titta på Greys. Magnus och Henrik spelar cs för fullt och kommer förmodligen väsnas en del hele natta lång hehe. Dem är för roliga, men underbara!!

Kommentarer
Postat av: Cina

Guuud vilka söta ungar! Man blir ju helt kär... :)
Förstår att de är dina favoriter...

2008-05-12 @ 08:06:48
Postat av: Nettan

Haha, vi hade det förbaskat kul å jag hoppas jag kan komma med nån mer gång:) Kram kram

2008-05-12 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback