Någon som vill tjäna en hacka?

Jag har nu läst en av böckerna. Bara 5 kvar. Önskar sååå att jag vore färdig med dessa arbeten redan. Någon som vill tjäna sig en hacka och skriva dem åt mig? :) Hehe nä jag ska väl få det gjort SJÄLV i tid får vi hoppas. Känner bara att det tar emot just nu. Som alltid såhär i början iofs. Alltid så svårt att börja.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Vi har inte handlat och vi har inte varit i källaren. Jag har bara haft ont ont ont och legat i soffan. Pluggat har jag ju iallafall lyckats med en del så det var väl bra. Dock inte tillräckligt!! Hm..just nu sitter jag och smäller i mig godis. Farligt av mig att köpa en så stor påse i helgen för jag kan liksom inte sluta äta förän det är helt slut. Dåligh karaktär tror jag det brukar kallas om jag ej minns fel. Tränat har jag inte gjort på evigheter heller... Går utför med mig hörrni.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja vill jätte gärna läsa alla böcker.. :) Men ja gör de gratis :)

2008-05-14 @ 01:54:02
Postat av: Nettan

Hmm.. Vill verkligen Magnus läsa alla böcker?? Jaja. Jag skulle väl kunna klara en bok:) Har superont jag med sörru, det gick inte över efter lite sömn... Får väl sitta här å ha ont ett tag till... Hoppas du mår bättre snart iallafall! Vi hörs sen! Kram

2008-05-14 @ 09:21:13
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Cina

Ha ha ha. Nettan verkar tro att du inte har nog med att läsa alla böcker, eftersom du lär behöva spendera en hel eftermiddag för att läsa alla hennes meddelanden... :)

Jobbigt med pluggande du! :(

2008-05-14 @ 12:35:01
Postat av: Ida-Marie i egen hög person...

Magnus... (eller Fripp?) Böckerna ligger i en påse i hallen, bara att komma och hämta dem.. :)..



Cina... nu är hon allt bra ensam denna Nettan... eller så tror hon helt enkelt att jag är väldigt väldigt ensam haha.



Nettan... Tack för besväret.. ;)



Kram på er alla

2008-05-14 @ 13:08:20
Postat av: Nettan

Haha, nu verkar ju eländet vara borta iallafall.. Bra I-M. Jag är väldigt tveksam att Magnus skulle vilja läsa, men har gör nog det för din skull iofs:) Fripp, kan han vara uppe sååå länge??



Cina för tusan..



KRAM KRAM chicas! (y chicos)..

2008-05-14 @ 13:17:58
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback