Klippt va det här

Nu har jag klippt älsklingen. Sökte på frisyrer på google och den första han såg bestämde han sig för. Snabbt och bestämt hehe. Så kort det blev det minsann. Roligt att få klippa en ny frisyr på honom, men roligast var ju såklart när han blev så nöjd... :) Bara färgning kvar då, vilket får bli imorn eller till veckan. Jag kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag ska färga mitt i. Om det ska bli ljusa slingor som vanligt, eller om jag ska våga färga det brunt. Några förslag om vad jag skulle passa i kanske?? Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att färga Henrik lite mörkare, men det går han nog tyvärr inte med på själv hehe.

Nu ska jag ringa mamsen som ringde mitt i klippningen. Och du Nettan... tack för att du är så gó.. :)

Nyklippt älskling


Detta är snälla Henrik, enligt honom själv hehe Love you!! :)


None

Och detta är alltså min nuvarande hårfärg... förslag på nått nytt tack.. :) Rött kanske? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback