Jag räknar ner...

Jag kommer att vara väldigt lat, eller ekonomisk om jag själv får säga det, sista tiden av kursen. Ska bara åka in de dagarna då jag måste in. Annars kommer jag att vara hemma och ta det lugnt. Ta det lugnt och ta det lugnt... har två inlämningar kvar att skriva. Dels för ekonomins skull och dels för min onda nacke. I morse tog jag iallafall en tablett innan smärtan tagit till allt för hårt och det hjälpte några timmar. Lagom tills vi slutade började huvudet bulta igen. Nu ska jag kolla upp nån jag kan ringa så jag får hjälp med detta!

Jag är fruktansvärt trött idag ska ni veta. Inget ovanligt iofs. Ska alldeles strax lägga mig och vila en stund. Sedan måste vi ner på stan. Hoppas att jag kan låna om en bok för då har jag alla jag behöver sen. Vore ju toppen!! Henrik ska till banken och så måste vi handla lite smått och gott också. Vid fem har Henrik vårstädning och jag ska skriva på observationsuppgiften. Hoppas jag!!

Nä orkar inte tänka mer nu..VILA ÄR ETT MÅSTE!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars lilla dig.. Det sitter verkligen i denna gång.. Hoppas du får en tid snart så det kan bli bättre!

KRAM

2008-05-19 @ 13:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback