Ida-Marie "soppan" Olsson

Ja jag erkänner jag är väldans förtjust i soppa. Har precis smällt i mig en tallrik med kantarell och champinjon soppa. MUMS!! Måste lära mig lite egna recept som jag kan mixa ihop.. :). Blev dock lite sen mat idag för vi strulade till det lite... Det blir inte alltid som man tänkt det hehe. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, mätt och belåten. Men längtan efter älsklingen är stooor. Tur att jag har tre tissar som kan fylla upp den tomma platsen i sängen. Attans vad segt det går att skriva detta inlägg. Har Sex and the city i bakgrunde och jag kan inte sluta fastna i det. Tycker egentligen inte att det är sådär superbra så det är inget jag slår på för att titta på. Men när jag väl råkar ha det på så kan jag som sagt inte sluta titta...konstigt det där hehe.

Okej Natti Natti......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback