Halleluja

Ja ibland passar det sig med sånna stora ord hehe. Jag ringde LSS idag och dem hade minsann inte fått någon ansökan från mig.. :(... Måste ha kommit bort på vägen...inte bra alls!! TUR FÖR MIG att jag ringde då. För nu har jag fått tid för intervju på tisdag. Perfa och så passande just nu. Kan jag slappna av en aning iallafall när jag vet att chansen finns.

Nu har jag pluggat en del... blir inga längre stunder med denna huvudvärk, men bättre än inget huh?!!

1. Åsenskolan
2. Handla

3. Banken
3. Tvätta
4. Massage
5. Plugga

Som ni ser blev allt det mindre roliga gjort idag iallafall. Bra jobbat I-M. Synd bara att inte den fjärde och bästa punkten blev av. Får hoppas på en ny tid snart då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback