godMORGON

Jag somnade väldigt sent i natt och så blev jag väckt av att det ringde på dörren vid nio. Fattade inte först vad det var och när jag väl fattat och fått på mig kläderna hade han gått. (förmodligen hyresvärden/vaktmästaren) Och sen kunde jag inte somna om. Irriterande? JA!! Känner mig hur trött som helst. Börjar dessutom bli förkyld har jag märkt. Snuvig och så rinner det ur ögonen. Inte bra! Vackert väder verkar det däremot vara. Helt blått som jag kan se från vardagsrumsfönstret iallafall. Härligt! Jag skulle behöva få lite färg, mne vart ska man lägga sig och sola? Går ju inte direkt att sätta sig på vår skruttiga balkong för den är det nog aldrig sol på. Känns knappt som den kan bära upp en person heller för den delen. Oj va negativ jag låter till allt nu då. Blir väl så när man är trött antar jag. Plugg har jag också som ni vet. Inget positivt att säga där heller!!

Halv tre ska jag vara hos Naprapaten igen och innan dess ska jag duscha och vi ska äta. Annars idag händer nog inte mkt. Vi är i stort behov utav att handla för både vi och missarna behöver mat. De blir bara mer och mer kräsna dessa katter. Vi köpte påsar, samma märke som dem äter, men i ny form. Mer mat för billigare pengar typ, men nej det gick ju inte. Det var ju inte den maten de brukar få minsann. Knasbollar!!

Oj va trött jag är. Kanske borde lägga mig en stund till så jag orkar plugga överhuvudtaget idag. Skulle ju behöva komma en bit på uppsatsen idag så inte paniken sätter in. Visst den ska in nästa torsdag, men jag vet ju hur helgerna brukar bli och det är ju dessutom väldigt skönt att slippa plugga under helgen. Sedan har jag en opposition att tänka på inför nästa onsdag också. Veckan därpå börjar jag gå bredvid på jobbet. Herregud va fort tiden går. Svårt att tänka mig att skolorna snart har avslutning och det snart är dags för studenterna att ta på mössan. Fy fan va kul de ska ha det. Blir fortfarande avis när jag tänker på det. Det va ju sååå kul. Men det va ett tag sedan nu det hehe. Jag undrar hur avslutningen på vår utbildning ser ut. Om det firas ungefär som när man tar studenten eller om man bara firar med familjen i såfall. Jag har ett tag på mig att fundera ut det dock hehe. Studenten ligger långt bakom mig och avslutningen på lärarutbildningen långt framför mig.

Dé ska vá gött å leva, annars kan dé kvitta......tralalalala

Jag tror jag sjunger mig till sömns en stund!! ADJÖ


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ujuj.. Din dag blir nog perfa ska du se!! Ha det så bra nu då! Vi hörs ikväll pigga å glada! KRAM

2008-05-27 @ 11:17:32
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback