Gjorde jag rätt tro?!!

I morse vaknade jag av att jag behövde kissa som vanligt och sedan kunde jag inte somna om. Henrik kom hem i samma veva och så ringde mobilen min. Det var Åsenskolan som undrade om jag kunde jobba resten av veckan, Lena var sjuk. Jag sa att jag tyvärr inte kunde. Det tog verkligen emot att säga så, men jag har faktiskt inte tid. Ville ju så gärna, men jag vet att då får jag inget gjort på mina uppsatser. Har ju inte gjort klart den första helt och knappt börjat på den andra. Då hade jag blivit sen med den det vet jag. Attans va typiskt. Hoppas (eller ja inte elakt menat) att hon är sjuk nästa vecka också och att de ringer då för då kan jag ju några dagar iallafall. Jag ska nog dit iallafall till veckan och önska alla en bra sommar. Jag jobbar när dem har avslutning så den missar jag tyvärr. Vettja vad jag ska ta med och bjuda dem på. Glass kanske passar bra... jaja vi får se!

Igår bestämde jag ny fråga på min uppsats och så började jag skriva lite. Kom dock inte så långt. Vet inte vad det är med mig nu. Motorn verkar redan ha lagt av för sommarlov. Inte bra inte, en vecka till får den allt stå ut. Och så var jag till naprapaten igår igen. Knack och brak och sedan åkte vi till coop och storhandlade. Mycket mat och mycket pengar. Hade ont i nacken hela kvällen igår och det sitter fortfarande i. Inge vidare detta. Fick order om att göra minst hundra situps på en dag. Fast i omgångar under dagen. Så nu har jag gjort 30st. Belastar gärna nacken så jag skulle ta det lite lugnt.

Nu ska jag sätta igång med skrivandet och förhoppningsvis komma en vettig bit.

P.S.. Många av mina vänner verkar flytta ifrån mig i sommar, är det nån som vill bli min vän kanske? Blir allt bra ensamt här till hösten.. :(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback