Efter regn kommer sol?

Efter regn kommer sol.... Det dåliga för alltid något bra med sig....

Min fråga är då... Vad kommer efter snö? Och när går det dåliga över så det bra kan komma?

Igår trodde jag knappt det var sant när jag klev ut ur dörren och foten täcktes av snö. Det snöade alltså så mycket igår att det la sig ett vitt täcke på gräset. Blötsnö, men ändå snö. 17 maj, 3-4 veckor kvar till skolavslutningar och DET SNÖAR.

Ja och så min underbart smärtande nacke då... när ska detta elände gå över? Är det verkligen bra för en 23-åring att vakna med huvudvärk och somna med huvudvärk varje dag? Känns inge vidare iallafall! Och om det nu ska vända till att bli något bra av detta. Vad är då det kan jag undra?

Igår gick vi till Jenny och Sarfve. Där spelade vi wii, åt kina mat och hittade vår nya favoritserie (?). A shot at love with Tila Tequila. Haha det va allt bra roligt. Och så spännande. Nu måste vi ju försöka hitta dem sista avsnitten så vi får se vem denna Tila väljer som sin nyfunna kärlek. Det roliga var ju när vi såg vem som var med i säsong två... SUCK!!! Jaja underhållande var det iallafall.

Imorn är det skola igen. Det sköna är att jag ska ha bilen dem dagarna som är kvar nu. Ska bli roligt att träffa Tess också. Va väldigt längesen nu gumman!!

Hm...nu ska jag plugga lite.... måste ta en tablett först så jag orkar. Fy fan för detta!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

ska bli roligt att träffa dig också gumsan ! kraaaam

2008-05-18 @ 21:56:57
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback