Dumma onda rygg/nacke.

Det blir bara värre och värre.. :(. Fy va ont jag har i min nacke nu. Irriterande!!! Orkar ju aldrig göra nått när jag har så fruktansvärt ont. Känner mig bara febrig och yr.

Idag har jag iallafall pluggat en stund. Är så gott som klar med den uppgiften som ska in nästa tisdag, Känns ju skönt att snart kunna bocka av en sak på min långa lista iallafall. Just nu sitter grabbarna vid varsin dator och spelar igen. Själv ska jag nog kolla på film lite senare. Om jag orkar får jag nog säga för jag är väldigt väldigt trött. Hade inga problem att sova i natt faktiskt för jag var lika trött då. Sov som en stock.

Herregud vilket sjukt avsnitt av Outsiders jag tittar på nu. Vuxna människor med flera partners och som piskar varandra. Jösses det finns då mycket konstigt folk i vår värld.

Nu åker strax grabbarna härifrån. Henrik till jobbet och Magnus hem. Trist att bli lämnad ensam. Nästan ensam menar jag ju. Har ju katterna. Vi får mysa ner oss i soffan och kika på film då. Runaway bride kanske vore nått...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får kolla upp din nacke ordentligt kanske.. Det är rätt jobbigt det där.. Nu skrev du nåt på messenger, bäst att kolla:) KRAM

2008-05-12 @ 21:51:48
URL: http://nws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback