Duktig flicka!

Naprapaten sa mig att jag har sned rygg och fel på flera kotor... Måste tillbaka på fler behandlingar och sedan börja träna upp vissa muskler. Så idag har jag tränat .. :).. Wii fitness är grejer det kan jag säga. Måste  verkligen försöka träna kanske en halvtimme per dag nu så att jag bygger upp musklerna kring det onda lite mer. Har ju inte så mkt muskler nu så det lär väl ta ett tag hehe.

Ikväll blir det mors-dag firande i Nykroppa och imorn bitti åker vi med målarkläderna på till Karlskoga. Sedan ska jag nog spendera hela nästa veckan med att plugga och träna. Inget av mina favoritsysslor, men behövligt!!

Oj va det kurrade till i lilla magen. Har inte hunnit äta något än så det måste vi ordna till nu. Köttfärs och spagetti skulle sitta fint minsann! Trevlig helg på er allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad kul ni ska ha ikväll då:) Jag ska ut med arbetskamraterna nu på after work (Blue Moon) å sen blir det lugnt å gött hemma i Viken.. KRAM

2008-05-23 @ 16:28:53
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: tess

vad skönt , då fick du i allafall lite hjälp med det där onda , som förhoppningsvis minskar med den träningen . kram , ha en trevlig helg :)

2008-05-23 @ 17:23:32
Postat av: tess

det blev cypern , fig tree bay . hotellet hade en långt och konstigt namn , men det var nog ungefär nåt sånt här : hotell louis alkinoos . typ :P KRAM

2008-05-23 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback