"Det är inte mkt med oss"

Så brukade alltid jag och Emelie från Jönköping säga när vi klagade på våra onda ryggar eller vad det nu kunde vara. Jag har alltså fortfarande ont som ni kanske kan lista ut. :P... Har en knöl (ett ben kanske?!!) som sticker ut på ett lite udda sätt på ett lite udda ställe på nyckelbenet och det kanske jag borde kolla upp. Med tanke på att det gör ont ibland och kanske förvärrar min vanliga smärta i nacken och ryggen. Hm...jaja det är som sagt inte mkt med mig!!

Igår blev det en tripp till Nykroppa..mat och hockey. Titttade faktiskt nästan hela matchen NETTAN....innan jag somnade hehe. Det var en trevlig fredagkväll. Lugn och skön. Ikväll blir det också lugnt. Henrik och Sarfve planerar eventuell wii kväll så vi får väl se om det blir av. Annars blir det nog bara slapp i soffan framför en film. Tänkte jag skulle försöka plugga lite idag också. Inget som lockar direkt. Kanske tar det imorn.

Nu tycker jag minsann att min sovande björn ska vakna ur sin sömn så vi kan äta lunch. Torsk och ris står på menyn....MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback