Dagens lärare

Henrik kom hem vid halv åtta tiden i morse och då gick jag på toaletten innan jag la mig igen för att försöka sova. Men somna hann jag aldrig för då ringde telefonen. Det var från Åsenskolan och dem undrade om jag kunde jobba idag. Vikarie istället för Lena. Så idag är jag klasslärare minsann. Känns väldigt spännande och oerhört roligt. Just nu är det rast och sedan är det dags för klassråd här i Mosippan 3. Blev tillfrågad om jag kunde jobba imorn med och det gör jag ju så gärna. Känns roligt att dem tycker att man klarar sig såpass bra att jag får vara alldeles alldeles själv med klassen hehe. Henrik va så stolt över sin flickvän i morse... :) Fröken Ida-Marie, det är jag det!! :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh! Vad kul för dig!! Då är man duktig om de litar på att man ska klara av allt själv och endast gått två terminer! Men det visste vi ju redan... Att du var duktig alltså:)Undrar vad lilla Lena gör idag då.. Får se om du ser Bullen å kan skryta för henne också:) Hörs sen! Kram kram

2008-05-15 @ 12:50:51
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback