Dag 9/13 - om det ändå vore fler dagar.

Trött, trött, trött är jag såklart. Inget ovanligt i det va?!! Nej jag vet. Dagen har rullat på i vanlig takt och den har varit bra som alltid under praktiken. Gjorde observation 3/4 idag och är alltså snart klar med den uppgiften. Har ju iofs skrivandet kvar, men det hinns. Allt hinns. (se så lugn och sansad jag kan låta ibland hehe). Dags att laga mat snart och sedan har jag en klippning klockan 18. Därefter vet jag inte vad jag ska hitta på. Krypa till kojs kanske. Nä inte riktigt, men sent ska det inte bli ikväll. Behöver lite sömn för att orka hela veckan lång.

Till helgen kanske det blir grillat hos familjen Grefve. Om nu vädret tillåter. Hoppas gör vi såklart! Längtar som en tok efter mina favortiungar. 

                                    

Jag vet inte om jag berättat att Jenny och Sarfve ska göra oss sällskap i Tunisien. De ska också stanna två veckor, men kommer dit vår andra vecka. En vecka ihop iallafall. Alltid nått. Idag är det 13 veckor och 6 dagar kvar. Ska se till att betala resan helt denna vecka. Skönt när det är gjort.

Igår när jag skulle gå in på bloggen en andra gång så gick det inte. Därför kommer detta idag istället Jenny Penny.



image6

Jaha nu vaknade älsklingen från sin cs dimma. Dags att lag mat. See you!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du I-M, allt hinns.. Nu svarade jag på din fråga på min egen sida, du får väl kolla igen:) Nu ska jag röja stan med Anna Panna!
Kram

2008-05-05 @ 16:58:25
Postat av: tess

hej gumsan. jo det är väl som det brukar , stressat och magont . hehe . själv ? nej , jag är skitdålig och har tydligen ingen karaktär alls . har inte börjat skrivit nåt och har inte kollat nå i böckerna än heller . uschamig ! jag fattar ingenting heller . observationerna har jag gjort i allafall , men jag har inte skrivit om dom . visst är det väl så att man ska skriva nån sorts sammanfattning av observationerna ? känns ju knasigt om man ska sitta och skriva ner varenda en liksom , i detalj . hmm . . . kramar

2008-05-05 @ 17:59:12
URL: http://ttessii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback