Dag 11/13 - borta med vinden.

Denna dag har bara svischat förbi. Hade det jättebra på praktiken, åkte hem och vilade en stund, åkte till Kristinehamn och lämnade bilen och sedan förbi en sväng i Nykroppa innan vi var hemma igen. Och snart är det dags att sova igen. Ojojoj, jag hinner ju knappt reflektera över vad som händer omkring mig. Har hunnit snappa upp att det har varit helt underbart väder idag iallafall. Varmt och skönt. Sommaren välkomnar jag mer än gärna.

Imorn ska vi till Kristinehamn igen för att hämta bilen och sedan ska vi till svärmor Agneta och ta vaccindos nummer 2. Guuud vad jag längtar utomlands, men det visste ni ju redan. Ja och sedan är det ju fredag och sista dagen på praktiken. Sorgligt, men sant. Jag tittade lite i almanackan och såg att jag slutar veckan före Åsenskolan. Kanske ska göra ett besök i klassen på deras avslutning. Vore mysigt!! Fredag eftermiddag blir det ju grillat, lek, bus och mys med mina älsklingar. Alla 6 :). Ja just det ja vi har ju fått fiskbebisar igen och denna gång lyckades jag håva upp dem allesammans tror jag. Vi hade dock inget bra akvarium till dem så vi fick ta en skål hehe. Hoppas de överlever.

Nu ska jag betala resan... :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka ingår i dina älsklingar? Jag kommmer ju också å bråkar:)

2008-05-07 @ 23:02:50
Postat av: Nettan

Alltså jag kommer på lördag... Pratar i gåtor ja.. Men jag kan gissa några av dina på fredag, eller jo... Om man räknar Henrik å mor din så vet jag alla förresten:) Kram å natti!

2008-05-07 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback