Dag 10/13 - jobbigaste dagen hittills.

Har varit så extremt trött precis hela dagen. Har bara velat lägga mig ner och blunda. Helst inte röra mig ur fläcken. Ville absolut inte gå upp i morse, men det gjorde jag, och dagen gick. Möte som vanligt på tisdagar och sedan hem till soffan. Lata Ida-Marie och Henrik har legat framför tv:n hela eftermiddagen och tittat på serier. Åtta gick jag dock en promenad till Jenny som masserade mig. Välbehövligt och otroligt skönt. Får se om jag kan röra mig imorn hehe. Brukar få ont direkt efteråt, men sedan släpper det och blir bättre än det varit på länge. Dumma knutar som hela tiden ska komma tillbaka och framhäva smärta i min stackars nacke och rygg. Haft problem i många år nu, men det har blivit mycket bättre sedan jag började få massage av Jenny. Henne rekommenderar jag er starkt att besöka. Om jag inte minns helt fel så kan hon klassisk massage, kinesisk massage och en hel del annat. :) (smygreklam är bra) hehe. Jaha nu fick jag sms också. Alltid lika trevligt även om jag oftast vet innan vem det är ifrån hehe. Jaha nehe man kanske ska krypa till sängs då. Vore skönt att somna innan ett, halv två som jag gjorde igår. Kunde verkligen inte somna. Varmt och mycket tankar som snurrade i huvudet. Stressad pga alla skoluppgifter som vanligt. Suck!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu sover du nog gott.. Själv kan jag inte sova p g a grannar som verkar ha annat för sig.. Men nu snart så tror jag att jag ska göra ett nytt försök.. Tänkte inte sätta på datorn idag egentligen. Du hade rätt förresten:) Kram

2008-05-06 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback