Busigt

Sitter nu på "jobbet" och ska skriva ut papper inför min lektion jag ska hålla på fredag. Vi läser just nu om Värmland och jag har i uppgift att gå igenom kartboken. Har gjort ett frågeformulär som vi ska fylla i tillsammans och individuellt. Hoppas det blir bra hehe. Det är ju inte första gången jag står framför klassen och pratar direkt. Jag får ta väldigt mycket ansvar om jag får säga det själv. Känns väldigt väldigt bra och otroligt roligt. Nej nuär det bäst jag sätter fart. Snart kommer eleverna tillbaka från musiken och då ska vi gå till maten. Magen kurrar.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj då, du har att göra du:) Ja du I-M, soffan klarade sig minsann! Men Mads kladdade ner mina öron med färg, fick bort det iallafall:) Ut å sola lite på Annelies å Anders gård, då blir de överraskade:)Det är det jag tycker är gött med att komma till Österholm, men kan bara gå ut å sätta sig. Kram

2008-05-07 @ 14:41:23
Postat av: tess

frusna män söker kärlek ;D

2008-05-07 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback