Bra start på dagen

Idag vaknade jag utan smärta... alldeles underbart. Humöret lyftes upp tonvis. Jag klev genast upp och tog en dusch och nu sitter jag här för att passa på att plugga lite. Satt och skrev en del igår natt så jag skulle bli klar med första uppgiften. Har dock problem med sidnumreringarna som vanligt. Jävla skit det där att det ska vara så omöjligt att hoppa över två sidor. En har jag lyckats med nu, men sen då?!! Nä usch va störande det är!!

Idag tänkte jag färga håret, frågan är bara hur jag ska göra?!! Jag har köpt blekning. Valde att ha kvar min blonda färg tills vi kommer hem från Tunisisen annars kommer det inte blir snyggt iallafall. Men ska jag göra folieslingor eller helblekning? Vill ju inte ha helblekt, men det är ju såååå jobbigt at göra folieslingor på sig själv. Man har brådis samtidigt som man är jättenoga och vill ha mycket täta slingor för att få bort utväxten så mycket som möjligt. Suck, jag vet ju att det är så jag kommer att göra... önskar att det redan var klart!!

Nu måste jag plugga innan Madde kommer och jag ska klippa till henne...  ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, Mads kunde väl ha gjort på dig:)Iofs, det skulle jag inte vågat å när hon hjälpte mig att färga suckade hon en del.. Klipp av henne håret du.. Vi hörs väl sen igen.. Har ju hunnit prata om helgen redan å jag hoppas på det bästa! KRAM

2008-05-29 @ 15:39:36
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback