Beslutsångest

Jag satt och tittade på kläder på internet igår och suget efter att beställa är STORT. Men fattig som jag är och kommer att vara ett tag så vet jag inte om jag verkligen ska det. Jag får fundera ett litet tag till hehe.

Idag blev det en låååång sovmorgon vilket var jätteskönt. Dock blir dagen så kort när man sover så länge. Nu har jag iallafall spelat ett spel och tagit det lite lugnt i några timmar. Henrik sover fortfarande så jag ska väl plugga lite tills han vaknar och det är dags för lunch. Vetjja vad vi ska laga för smaskens idag då. Hungrig är jag iallafall... som vanligt!!! Vad ska jag annars göra idag då? Inte en aning faktiskt. Kolla på frusna män och kattdockor kanske. Och vika tvätt är ett måste för oss idag. Vi är bra dåliga på att få det gjort efter att vi tvättat. Inte så konstigt egentligen med tanke på vad extremt tråkigt det är.

Imorn är det skola igen. Genuspedagogik står på schemat och studiegruppen ska träffas tidigare för att göra en uppgift till lektionen. Hoppas vi hinner!! Sedan är det helg...gudamejen va skönt hehe. Har ju varit en såå jobbig vecka..(lyssna till ironin bakom orden)... hehe... Nä men det är skönt att det är ganska lugnt de sista veckorna eftersom jag börjar jobba direkt sen och jobbar nästan hela sommaren. Fast med lugnt menar jag att det är få dagar i skolan. Saker att göra har jag ju ändå. Har ju som sagt inte ens börjat på en utav skrivuppgifterna och sedan har man ju det vardagliga här hemma att ta hand om. Finns alltid saker att göra.

Om 4 minuter ska jag väcka Henrik... mycket jag hann plugga tills dess va haha... Han kommer säkerligen inte gå upp på direkten iallafall så nu sätter jag igång och hoppas att jag får lite gjort iallafall.... Adios sålänge...

Kommentarer
Postat av: tess

hej gumsan . nej jag gick inte på föreläsningen . . . ja vi ses i morgon . kramis !

2008-05-21 @ 15:10:50
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback