BARA fredag idag...

Gud va skönt med långhelg. Bara fredag idag ju.. :)

Valborgsmässoafton bestod av god mat, trevligt sällskap, brastittande och lite tårta. Sedan somnade jag faktiskt ganska tidigt för oj så trött jag va. Kvällen var iallafall mysig och vi sov som sagt kvar i Nykroppa. Igår blev en riktig slapp dag, den enda nytta jag gjorde var att hjälpa Henrik tvätta bilen. Annars var det som sagt slappt. Det ska det däremot inte bli ikväll. Snart är det dags att åka till systemet och konsum för att köpa groggvirke. Sen vid fem ska vi vara vid njoy i Karlstad och bada i en badtunna. Därefter drar vi vidare till Alfies för en bit mat och sedan förfest hos Nettan. Vart vi tar vägen sen vet vi inte än, men nånstans ska vi hehe. Skoj ska det bli minsann!! hoppas vi hehe

Just nu sitter jag och pratar med Jessica på msn. Va ett bra tag sedan det....tyvärr! Vi är för dåliga på detta vännen. Tycker om dig fortfarande iallafall så du vet hehe... :)

Nu ska jag mumsa lite kräm innan vi åker ner till da centrum...hehe

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi ska ha skitkul å vara slaming allihopa:) Syns snart igen!! KRAM

2008-05-02 @ 17:21:34
Postat av: Jessica

Hehe..vilken tur! Tycker om dej med vettu! =)
Kram

2008-05-03 @ 07:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback