Är inte nöjd...

Skulle vilja utöka denna ledighet med några dagar, eller varför inte några veckor till. Känns att sommaren och uppehållet från skolan är nära nu så det börjar bli tungt. Önskar mig lite långledigt nu faktiskt. Önskar dessutom att nån kunde skriva mina arbeten åt mig som jag har kvar innan denna efterlängtade ledigheten. Vore inga fel kan jag lova!

Hm bilderna från igår är få då jag bara fått dem som Nettan tog. Hoppas på flera från Jennys kamrat Erik sen. Såhär såg iallafall gänget ut i fredags.

   

Hm.. nu är det dags att lägga sig för att vara redo för v.19. Just nu känner jag mig inte det minsta redo, men det kommer väl. Hellre praktik än skolan såklart!! Just nu längtar jag mest bara efter Henrik. Skulle behöva en bamsekram. Älskar dig goding... // din lilla björn ;)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner precis som dig om det där med sommarlov! Det känns att det är nära nu, och allt går bara tyngre :P

2008-05-06 @ 16:11:33
URL: http://angelwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback