What´s wrong with me?

Illamåendet håller i sig. Jag äter som vanligt och har inte behövt skynda till toaletten, men ändå mår jag illa och känner mig yr. Kanske är stress pga. uppsatsen....kanske inte. Hoppas bara att det inte blir värre.

Idag blir det lunchbuffé på kinan och sedan är det städning på schemat innan vi far till Nykroppa. Skulle bli bjudna på smörgåstårta ikväll så denna dag kommer att bli bra tror jag hehe. Mums! Fick nyckeln till Sarfve idag också, tack mina vänner, ni är underbara. Vi ska nämligen ha två av våra kära katter där från lördag till söndag. Mest för att de ska slippa den höga musiken och alla glada, klumpiga människor som kommer befinna sig här några timmar hehe. Sedan vill jag inte heller att de ska smita när någon kommer eller går, vilket har hänt tidigare!!!

Imorn får jag äntligen träffa mina små änglar William och Miranda igen. Har köpt varsitt påskägg de ska få. Måste komma ihåd att ta med allt imorn bara. Ska ju ha med mat också till knytkalaset. Jag fick äran att ta med prinskorv, godis och en sallad, vilket jag självklart gör. Ojojoj va smaskig mat det blir hela helgen. Kanske borde se till att träna lite nästa vecka för att milda mitt dåliga samvete (som jag vet att jag får efteråt). Äsch ibland ska man väl ändå på unna sig... det är ju bara påsk en gång om året hehe!!


Nej dags att skicka in uppsatsen. Har fixat till det som Martin påpekade. Och sedan ska jag väcka Henrik. Adios...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Smörgåstårtan kanske är försvunnen om Mads gjorde som jag sa:) Ni får äta sakta då när Maggan varit med å gjort, det händer ju inte så ofta skulle jag tro:)Eller? Nu snurrar det här också.. Jaja.. Hörs!
Kram

2008-03-20 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback