Vilket trist väder!

Grått och tråkigt ute idag...fy säger jag!! Gör mig ännu tröttare och mindre pigg på att städa lägenheten eller börja med uppsatsen. Skulle gärna lägga mig och sova en stund hehe.

Igår blev det film, film och film. Hann se en snutt av Så ska det låta också ja, men det va väl ingen höjdare igår tyckte jag. Inte det jag så iallafall. Vi såg tre riktigt bra filmer igår faktiskt. Började med I am legend = aningen besviken på slutet, men annars kanon!, därefter ville jag att Henrik också skulle få se Alvin och gänget = den är ju sååå bra. Charmiga figurer och glädjespridande låtar!, sedan avslutade vi kvällen med Ratatouille = den va kort och gott gullig&bra!

Idag har jag kollat upp lite lekar som jag kan använda mig utav med eleverna till veckan. Får hoppas att de blir nöjda med mina val. Henrik har gått och lagt sig igen för han va så trött och som sagt skulle jag gärna göra det jag med känner jag. Måste dock sätta fart med denna härliga uppsats vi ska skriva. Tänkte ta tid till det imorn också för då ska Henrik ändå jobba precis hela dagen.

Attans kom på att jag måste köpa busskort denna vecka för på torsdag ska jag ju in till skolan. Hm...skulle iofs kunna ta bilen...lockande!! Vi får se vad som hinns med! Adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback