Vart ska man börja...!!?

Jaha då var ännu en dag som fröken Ida-Marie över. Måste säga att dagarna går väldans fort när man jobbar såhär, oerhört skönt!! Finns ju inge värre än när man ständigt kollar klockan för att genast upptäcka att det endast va 10 min man kollade sist....jobbigt värre!

Jaha vad ska jag börja min kväll med då tro... promenad, sola, seminarieuppgift, uppsats, val av lektionsinnehåll, välja resa... Ja jag har en del att ta tag i... Ska nog börja med att kika på lite resor. Jag har iofs kollat upp resor varje dag den senaste tiden, men jag är ju så sugen på att boka nu. Hittade en riktigt prisvärd resa 2 veckor till Tunisien... det lutar faktiskt åt det! Många säger dock att Egypten ska vara värt att resa till, men hur är det där nu...är det oroligheter där eller kan man åka utan att oroa sig?!! Det är frågan det! Får Henriks föräldrar bestämma så ska vi åka till Spanien och Grekland hehe, men det är ju så dyrt att leva där. Egypten har jag ingen koll på alls, men ska kika lite nu som sagt :)... Åh va härligt att få komma iväg två veckor detta år. Kom ju inte iväg alls förra året så nu är vi värda det tyckte vi hehe. 

Hm...har inte hört nått från Pekås än heller... får verkligen hoppas att han inte glömt mig, eller än värre tappat bort lappen...nej fy det tror vi väl ändå inte... så får det inte vara!! Han ringer nog snart!!  


Vi höres senare!! Jag hörs senare (hm..?) hehe jaja


Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu du I-M! Nu kollar vi resan.. Får se om vi kan hänga med er stollar:) Tur att hon är trevlig mot dig den där systern ja har.. Kram

2008-03-05 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback