Vad är det för dag idag?...

...är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Från 22 år till 23 och absolut både klokare och mer förståndig. Husköp lockar och bebissuget är stort, men det sistnämna får vänta eftersom jag är såpass förståndig och klok nu att jag förstår att det är lite tidigt för det än. Jaha så vad har jag fått för presenter då....

I lördags hade jag besök av vänner som ville hinna gratta mig i förväg.... visst fick de väl det hehe. Magnus, Madde och Nettan gav mig ett presentkort på MQ.... Tack så hemskt mkt, precis vad jag vill ha och är i behov av!! Jenny och Sarfve had emed sig en guldpåse med gott innehåll. Grönt löste med citronsmak och två tesilar. Jajemen, perfa det!! Tack!! :)

Igår kom Henrik hem tidigare från jobbet för han hade migrär stackarn så vi fick vakna tillsammans i morse. Gick upp redan halv tio och då åkte Henrik ner på stan för att besöka apoteket. (visade sig dock att det öppnade tio). När han kom hem dukade han upp frukost och gav mig paket. Fick tre STOOORA helt underbara röda rosor, en datamus i form av ett rött hjärta och ett kuvert med pengar. När frukosten var uppäten kom han dessutom in med en prinsesstårta som vi smaskade i oss. Tack min älskling för en underbar födelsedag.

Den är ju dock inte slut riktigt än... klockan är ju bara fem..:) Vi är nu i Nykroppa och ska umgås med Magnus lite, sedan blir det tacos och innebandy. Jag tog med mig min dator så att jag kan spela lite spel också. Kalas det hehe.

Tack också till alla som skickat fina grattis sms till mig...Glad jag blir... :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ujujuj vad du har det bra du I-M:) Hoppas ni får det trevligt ikväll..
Kram

2008-03-27 @ 17:47:30
Postat av: tess

allt låter precis lika underbart som du förtjänar , grattis igen & en TOKSTOR BAMSEKRAM :) ha en fortsatt hyperbra kväll gummsi !

2008-03-27 @ 18:56:21
Postat av: Cina

Grattis grattis! Hört ryktas om att det är nån som ska följa med ut på blue moon framöver :) Hoppas du haft en bra dag. kram kram!

2008-03-27 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback