Vacker av sömn?

Visst har jag börjat med min uppsats!! :) Har dock inte kommit så långt än, men det va ju en annan sak hehe...
Jag blev så väldans trött efter läsandet och skrivandet så klockan fem gick jag och la mig. Tänkte vila mig en liten stund bara... hah visst... åtta vaknade jag igen så det blev aningen mer än en liten vilostund. Jag hann värma mig lite mat och sen kom älsklingen hem. Dagen gick fortare än jag väntat mig, som vanligt!! Nu sitter vi och tittar på Singing Bee och sedan kanske det blir en film innan jag lägger mig igen. Dags att gå in i fröken rollen klockan åtta imorn bitti igen..:) Nu är det först mys med pojkvän!! Godnatt

image20


Kommentarer
Postat av: tess

& hon som vann singing bee igår är barndomskompis till mig minsann . hehe . ha det så bra på praktiken idag ! kram stumpan

2008-03-10 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback