Tunisien får det bli!!

Ja imorn blir det nog till att boka resan. Ca 7000 på ett all inclusive hotell för två veckor tyckte vi lät billigt och bra! Härligt hotell som ligger precis nere vid stranden och med bamse pool hehe... Lika underbart som det låter och ser ut får vi hoppas!! Försökte få med oss Nettan och Madde också, men nej de verkar inte vidare intresserade tyvärr. De är ute efter party och tyvärr kan jag ju inte säga hur det är med det i Hammamet för jag har ju aldrig varit där tidigare. Dels därför vi väljer det resmålet. Hade tänkt Turkiet, men med tanke på att vi varit där flera ggr så va ett nytt resmål mer lockande faktiskt. Hoppas nu att platserna finns kvar tills imorn för oj va de verkar gå fort nu resorna. Som smör i solsken hehe... Åh hoppas vi blir riktigt bruna och fins tills vi kommer hem så att det håller ett tag... Vi får smörja oss ordentligt så brännan sätter sig och inte bara flagnar bort som den ofta gör...tyvärr!! Oj ja nu är jag igång...så fort jag har en resa framför mig så börjar jag planera. Kanske kan vänta en sisådär 5 månader iallafall innan jag börjar haha. Henrik är dock precis likadan så nu har vi ju nått att planera och längta efter iallafall *tihi*... Jaja sluttjatat för ikväll. Tittade på One tree hill förut och ojojoj hur kan det sluta sådär. Tragiskt och HELT FEL!! Hoppas på ett annat öde snart!!

Jag skickade faktiskt in uppgiften förut och snälla snälla säg att den blir godkänd så jag kan lägga den bakom mig och börja oroa mig för uppsatsen istället. Måste banta ner högen med böcker lite så att jag kan koncentrera mig på det viktigaste i de viktigaste utav de viktiga böckerna...invecklat jag vet, därför jag läger mig nu! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback