Tuff call

Ja alltså nu har jag nog ångrat mig lite. Även om Sanna Nielsen sjunger en ballad så är den så extremt mäktig att den faktiskt får min 12:a... Jag kan nästan inte hålla mig från att börja tjuta när hon sjunger den....det är alltså ett bra betyg!!

Hm...Björn Gustavsson är ju min, som många andras, favorit under denna melodifestivalyra... Men nä första pausunderhållningen han nyss bjöd på blev en besvikelse...Inte alls lika bra som det brukar. Han ska tydligen komma ännu en gång lite senare ikväll så jag hoppas på att han kommer med nått roligare då!!

Ojojoj...nu är det Maia Hirasawa som gör sin version av The Worrying kind.... GUD VA BRA!!! All credit till henne, verkligen!!

Jaha nu kommer rösterna...  måste hänga med nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback