TRÖTTER är mitt namn

Dagen har varit skojig... Fick ta hand om en del av klassen själv första lektionen och sedan va det långpromenad för hela gänget. Imponerad att alla gick denna hyffsat långa promenad utan att klaga. När elevernas skoldag var över va det möte för lärarnas del (inkl. mig tihi). Trodde jag skulle somna efter ett litet tag där. Inte för att det va ointressant eller oviktigt utan för att jag helt enkelt va helt slut. Och det är jag fortfarande kan jag lova!! Jag ska nog faktiskt krypa till kojs snart, behövligt och skönt!!

Ny dag imorgon och nya lektioner tillsammans med härliga elever....

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hejsan!
Har just nu en tävling på min blogg, kolla gärna in :)

2008-03-04 @ 20:28:02
URL: http://mirremurr.blogg.se
Postat av: Nettan

Haha, stackars dig.. Jag förstår inte att du orkar.. Jag skulle då inte klara hela dagar med massa barn... Tror jag inte iallafall, beror på hur stora de är kanske:) Bullen sa att hon pratat med dig:)

Kram

2008-03-05 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback