Trött vill jag lova

Idag är jag trött minsann. Slutade runt halv fyra och då blev det en snabbis på Ica innan jag åkte hem. Kyckling, potatissallad, gurka och paprika bestämde Henrik idag och det smakade bra vill jag lova. Är dock sugen på nått nu igen hehe...blir nog lite yogurt innan jag lägger mig. 

Henrik har visst planerat lan i Karlstad denna helg så jag blir ensam hela helgen, tråkigt men sant. Måste ju plugga, men det gör jag ju inte direkt hela helgen. Jaja jag får roa mig ensam framför melodifestivalen och nån film då. Tur att jag har katterna iallafall så HELT ensam blir jag ju inte då...

Om det ändå vore augusti....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Får se om mina planer går åt skogen.. Då kan ju jag göra livet surt för dig framför teven på lördag kväll... Vi får se hur det bliver:)
Kram

2008-03-10 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback