Trevliga torsdag

Idag har varit en bra dag för den har gått hyffsat fort, men inte för fort. Jag har ju varit aningen uttråkad sista dagarna så jag behövde nått att göra, vilket jag hade idag. Nu är lägenheten städad och magen smord med både kinamat och smörgåstårta hehe. Har dock fortfarande ont i lilla magen. Har nog kommit fram till att det är magkatarr...inge skoj alls vill jag lova. Bara att vänta tills det går över det. Och Nettan den rackaren fick Madde ta till akuten idag. Ställ inte till med nått nu Nettan!! :) Ska bli kanonkul på lördag, men då gäller det alla mår bra.. :(... Hoppas du känner dig piggare snart!!!

Nu är det dags att packa så att vi kommer iväg snabbt imorn när Henrik slutat jobbet. Trevligt med påskfirande med familjen... Sigurd och Majlis ska dessutom komma så det blir mycket trevligt.

Krya på dig Nettan!! Krya på dig Ida-Marie!! *tihi*

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gud vad jobbigt med magvärk. Det går riktigt ont... :S

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-20 @ 22:49:34
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Jasmine

Glad påsk :)

2008-03-20 @ 22:50:22
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback