Trevlig helg!

"Åh äntligen fredag" brukar min vanliga känsla vara när helgen är kommen, men denna gång känns det faktiskt lite smått trist. Självklart skönt med helg, men nu vet jag ju att det bara är tre dagar kvar av praktiken och att de kommer att gå alldeles för fort. Jag önskar att jag fick praktisera längre!!

Idag avslutade vi dagen med en långpromenad i det härliga vädret. Det är verkligen intressant att vara ute och gå med barn sådär och prata om allt möjligt. Det va egentligen meningen att vi skulle besöka ett museum där en pågående barnutställning hölls, men så när vi kom dit hade de ändrat tiderna så de öppnade inte förän klockan två. Typiskt vill jag säga!! Så vi fick gå en längre runda istället då och kika på andra sevärdheter, roligt och lärorikt även för mig. Jag är väldigt förtjust i dessa barn i klassen, alla är väldigt olika på många olika sätt, men så underbara allesammans. Jag önskar såå mycket att jag kunde få börja jobba NU!! Jag vet att jag sagt det förut, men jag vill jag vill jag vill. Hehe blir som ett barn jag med när jag verkligen vill något :).

Jag kände att jag blev så otroligt trött när jag satte mig nu så orden börjar ta slut i huvudet. Vet inte alls vad jag ska skriva just nu. Jag får nog återkomma senare... kanske ska lägga huvudet på kudden och vila mina ögon ett litet tag...(ZzzZzz)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback