Terapi

Tänk va mycket piggare och va mycket bättre man trivs med sig själv när man solat och fått aningens färg. Och jösses va jag längtar till helgen. Hoppas det blir ett lyckat partaj... där alla är pigga och glada natten lång hehe. Jag och Nettan har precis diskuterat kläder....snygga ska vi bli minsann... (iallafall hon hehe)...

Jaha nu ska jag kolla mailen för jag såg att ett mail från mentor Martin hade kommit. Får väl min dom på uppsatsen... hoppas det inte är allt för mkt att ändra för den ska liksom in imorn...

Får se om det är en glad eller ledsen Ida-Marie som skriver senare!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, jag KAN inte bli snygg så jag tror du tar hem priset i helgen:) Jaha, du fick ju inga kommentarer av den klantiga mentorn, men det går att bra! Åh, jag vill se nästa avsnitt av One... Typiskt..
Kram

2008-03-19 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback