Slutspurten

Om ni inte smakat på Dinkelbodens frukostsiffror med choklad så GÖR DET!! Tillsammans med yogurt så är det smaskens. I och för sig skulle nog det mesta ha smakat gott nu för jag är så hungrig hehe. Idag va jag till skolan då... hade jag lika gärna kunnat skippa, så onödigt va det tyckte jagmen men...nu är det iallafall gjort och jag är hemma igen. Nu behöver jag inte åka tillbaka till skolan förän onsdagen den 26/3... då har vi seminarium på uppsatsen. Så jag är ju inte helt ledig dessa veckor,nej jag måste ju plugga såklart . Ändå oerhört skönt att slippa åka in till Karlstad.

Lektionen och lekarna med eleverna igår gick förresten jättebra.De verkade iallafall tycka att det va bra skoj hehe. Såhimla trist att det är hela 4 veckor innan jag får vara där igen. Det va bra kul!! Tycker synd omandra i klassen somhade hamnat på hemska platser...(hoppas ni snart hittar en trevligare vfu plats).

Ikväll ska vi till Nykroppa,innebandy ikväll istället för i måndags...kanske är torsdagar nu framöver eftersom det är slutspel...jag vet inte,men ikväll är det iallafall. Och imorn sätter jag igång med uppsatsen ordenligt hade jag tänkt.. Nästa torsdag ska det ju lämnas in så det är slutspurten nu.

Nu ska jag krypa ner bredvid Skrutt och blunda en stund innan det är dags att fara. See you!! 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Heeeej! Du, nu har jag pratat med Mads å sprang ihop med Tove igår också.. Det verkar bli så att vi kan hitta på nåt kul i helgen, men vi far nog vidare ut sen.. Skulle vara kul om du kom med!! Vi kan väl börja lite tidigare på dagen bara å äta gött:) Hörs väl per tele eller msn sen.. Kram

2008-03-13 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback