Slut på kalaset

Dagen har gått väldans fort må jag säga. Mamma, Syster yster, Ulf, Agneta, Magnus, Henrik och jag har smaskat smörgåstårta (Ida-Maries egna...javisst) och glasstårta. Mycket trevligt och tack tack tack för alla presenter. Pengar till vår kommande resa och fina blommor att sätta i vaserna, de två vi har haha.

Oj glömde ju bort Stina, Luna och Laban...de åt allt av tårtorna de med... iallafall räkorna och glassen hehe.

När alla åkt tog vi oss en sväng till Ica och köpte lite godis som jag snaskar på just nu. Börjar bli lite hungrig igen så det få nog bli smörgåstårta till kvällen också. Jag ska se Körslaget ikväll, hoppas att det är bra. Sedan har jag laddat upp med några filmer som jag kan underhålla mig med. Henrik ska nog spela wow eller cs han skulle jag tro. Ingen skräll där inte!!

Imorn är det söndag....dag före måndag och dessutom dag före ny kursstart..hm...blä!! Lite sommar och sol skulle inte sitta fel nu och lite ledigt på det. Man blir bortskämd när man varit ledig ett tag. Blir svårt att ställa om dagsrytmen... På tal om att ställa om... klockan ska minsann dras framåt en timma i natt.

Knep för er som har svårt att minnas om det är fram eller tillbaka klockan ska ställas om.... Med sommaren framför oss: fram en timme. Med sommaren bakom oss: tillbaka en timme............... Smart va? :)

Jaja jag ska väl kanske spela ett spel en stund, eller zappa på tv:n....har lite tråkigt just nu faktiskt, men man kan ju inte ha roligt jämt har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback