Sista BUS-dagen

Förhoppningsvis så slipper jag komplettera nått på uppsatsen och då innebär det att detta är sista dagen på kursen. Startar en ny på måndag. Idag ska vi opponera på uppsatserna och det är väl inte det roligaste. Har bara gjort det en gång tidigare så jag känner mig lite osäker på vad som ska sägas och inte sägas. Det visar sig väl får vi hoppas. Det jobbiga nu är att jag ej hinner äta lunch och så håller vi på till klockan fem. Inge bra för min stackars magkatarr det. Mådde sådär riktigt illa i natt igen och en aningens när jag vaknade i morse också. Uschfyochblä!!!

Nä jag ska rappa på... Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars sate.. Hoppas du blir bättre snart! Vi hörs säkert senare på messenger! KRAM

2008-03-26 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback