Sandra Bullock

Sandra Bullock vecka på tv3 och eftersom hon är lite av en favorit så har jag självklart sett både gårdagens och dagens film. Livet går vidare och Miss Secret Agent, två mycket bra filmer... Jag undrar jag vad som står på tur imorn. Får bli en överraskning hehe.

Håret blev allt lite ljusare som det se ut. Tänkte låta det självtorka så jag har inte hunnit kika så noga än. Men nån större katastrof blev det inte. :)

Hm...jag har inte fått tillbaka uppsatsen ännu...känner mig lite nervös för den ska ju in på torsdag så är det nått jag behöver fixa till så kanske det är bra om jag får tillbaka den snart så jag hinner.

Nä se nu kom Nettan ut på msn...hon har varit på hockey den tjejen... Bäst jag passar på att stri lite innan hon ska sova. Jag ska också lägga mig snart...bli att läsa lite i boken...som tyvärr snart är utläst..:( Får köpa mig nån mer så jag har nått att läsa nästa vecka!! Hm...gud va jag babblar goja.. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, jag tycker också om Bullock, en favorit:)Såg lite av "Livet går vidare" ja med, men var ju som sagt på hockey igår så jag såg inte MSA (den har ja iofs).. Duktiga grabbar:)

Är helt säker på att din uppsats kommer bli okej vettu! Jag har läst lite granna å det lät bra hittills iallafall:)Jag kan ta med lite böcker åt dig om du säger en författare, har massor!!

Kram

2008-03-19 @ 09:30:21
Postat av: Nettan

Åh, jag tycker också om Bullock, en favorit:)Såg lite av "Livet går vidare" ja med, men var ju som sagt på hockey igår så jag såg inte MSA (den har ja iofs).. Duktiga grabbar:)

Är helt säker på att din uppsats kommer bli okej vettu! Jag har läst lite granna å det lät bra hittills iallafall:)Jag kan ta med lite böcker åt dig om du säger en författare, har massor!!

Kram

2008-03-19 @ 09:30:29
Postat av: Nettan

Vad tusan.. Förbaskade dator.. Jag skulle inte göra två lika ju...

2008-03-19 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback