Så va det dags alltså...

16.45 var Storebror Mathias, Linda och Miranda färdigpackade och ur huset på Nyponvägen 17 med riktning mot Göteborg och hotell Odin. (Oden? Odin?) Operationen ser alltså ut att bli av om nu inte Miranda blir sämre under veckan. Är vi redo då vi som väntat på detta i flera månader? NEJ!!! Det kändes inte alls bra när mamsen ringde och berättade att de nu va påväg. Allt blev plötsligt så verkligt. Bara att hålla tummarna för att doktorerna vet vad de gör och att lilla gumsan kommer hem lika pigg och glad som när hon åkte!!

Jag känner på mig att detta kommer att gå fint. William ringde för ett tag sedan och sa godnatt också...Vi ska allt mysa ordenligt på fredag vi min lilla älskling. Det blir du, jag, farmor och Henrik som får ha påskmys...:)

Haha detta kort är så roligt... när alla väl lyckades vara med i bild och sitta still så blundar Miranda med ena ögat, bra gjort det hehe... Lika söta jämt mina favoriter!!

image40



Henrik kommer hela tiden med kommentaren...

- Älskling du fyller år snart...

Och så ler han stort mot mig hehe... Om det är något han döljer eller om han bara vill göra mig glad vet jag inte, men go är han hehe.

Jag har ju önskat mig pengar utav alla så att jag kan lägga undan till resan, men det finns ju självklart saker jag hade önskat mig annars... Pilatesboll, kläder, skor, underkläder, smink, smycken... 
Hittade så himla fina (och extremt dyra) smycken på en sida på internet.

                        Lifestone 

Tänk när man nångång lååångt fram i tiden blir mamma och får ha sitt barns handavtryck nära hjärtat var dag... Endast 2995kr.... Som hittat!! :)

Jaja jag får komma ihåg mina önskningar till jul för nu måste jag ha pengar...

Ha och ha...du ska bara ha du Ida-Marie...JAJEMEN!!!  ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, lite tips inför inköp ser jag:) Du å din Henrik.. Gulliga ni..

2008-03-17 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback