Pilatesboll

Jag skulle gärna vilja ha mig en pilatesboll... Har dock inte råd ju st nu. Har inte råd med nått förän jag ser att jag har alla pengar till resan!! Men nångång ska jag skaffa mig en... Har ju en födelsedag på ingång och hade väl kunnat önska mig en då, men NEJ...endast pengar till resan ska jag önska mig.

Jaha idag har jag stretat på med uppsatsen och faktiskt kommit en väldigt bra bit på vägen. Har det jobbigaste kvar nämligen inledning, syfte, bakgrund och allt vad det nu heter. Förstår mig inte riktigt på vad man ska skriva vart, men men jag får filura på det tills imorn.

Nu sitter jag och väntar på att Melodifestivalen. Hoppas nog på Perrelli ikväll, men vem vet jag kanske ångrar mig när jag hört alla låtarna igen. Hoppas verkligen att det inte blir allt för stor skräll dock så att exempelvis en herre i sina (lite väl många och) bästa dar går och vinner... Känns lite pinsamt inför eurovision då faktiskt. Jaja vid kvällens slut får vi svaret så vi får ge oss till tåls...:).. Jag återkommer med tyckande och tänkande...



         Älskling.....du är kärlek för mig.....jag älskar dig!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback