Nedräkning

Nog för att jag tycker att det är VÄLDIGT skönt att få sova länge på morgonen, men ibland är det bra lååååångtråkigt att bara vara hemma.... Om det ändå kunde vara fredag så det va dags för helgmys och bus!!!

Grefves är tydligen på väg hem igen....ingen operation...orsak = VET EJ!! Mamsen skulle ringa och berätta senare. Inget förvånar mig längre. Mysigt att de får va hemma och fira påsk iallafall...:) Ajajaj...bror som fyller år på fredag också och vi har ej köpt hans present ännu. Visste ju faktiskt inte när den skulle hinna firas... men det ordnar sig alltid!!

Nu har jag börjat kika på en ny serie... eller ja ny för mig... Entourage... Korta avsnitt, vilket jag ej är förtjust i, men verkar hyffsat hittills. Ska ge det en chans iallafall!! Dirt och Burn Notice finns på datorn nu också så nu har jag nått att göra iallafall. Tur att du finns Magnus så att jag får lite bra tips...:)

Jag hör säkert av mig senare...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, jag måste fixa de också.. Ska nog ta en sväng förbi Magnus å co och kanske få lite nytt.. Jag kan byta med dig förresten å vara hemma! Är trött idag å skulle vilja vara hemma å hosta istället.. Men hockey blir det väl ändå ikväll:)
Kram på dig tösa!

2008-03-18 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback