Nattmännisch

Ja vad gör jag uppe nu? Jag ställer mig den frågan nästan varje kväll nu. Jag verkar finna roliga saker jag ej kan sluta upp med när klockan börjar närma sig sängdags och så sitter jag där alldeles fast tills jag knappt kan hålla ögonen öppna längre. Låter detta vettigt? Nä inte ett dugg!

Hm...om ni undrar varför det står nattmännisch så betyder det nattmänniska på en mycket skum dialekt inte långt härifrån. Jag ger er en ledtråd..... NETTAN.....knasigt, men sant! :)

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna... hm... alltså dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha! Ja.. Jag säger väl så ja.. Trodde inte du snappat upp det:) Jag brukar minsann också göra som du, speciellt när jag är ledig dagen efter för man vill ju få ut så mycket som möjligt av dagen å det finns alltid nåt kul att göra innan man går å lägger sig:)Näe, tror jag somnar här.. Kram

2008-03-25 @ 08:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback