Mitt i natta

Vad gör jag uppe nu?

Ja det kan man verkligen fråga sig.. Jag skulle ha sovit för längesen jag så jag kommer upp i tid imorn och sätter igång med uppsatsen igen. Jaja jag får väl unna mig några timmars sömn imorn då hehe.

Åh va hemskt mycket jag längtar utomlands nu. Skönt att vi bokat, men det är ju sååå lååångt dit!! Tänk...efter en vecka i Turkiet såg jag ut såhär...

image44

En aning brun tyckte jag nog och hur ska jag då se ut efter 2 veckor i Tunisien??!! Mycket brunare än såhär får vi hoppas!! Hehe tror tyvärr inte jag blir så mycket brunare, men försöka går ju..:)

Jaja ska krypa ner i sängen, läsa i min bok och förmodligen somna mitt i första meningen hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback