Milla Minsann

Jaha nu har jag läst lite i böckerna om mobbning, sovit och pratat i telefon med Camilla. Va ett tag sedan vi hördes nu och det är alltid kul att ta igen det som hänt från gång till gång. Roligt att höra från dig Gumman!! Ryktades om tjejfest nästa helg också så vem vet jag kanske smyger dit en liten stund om jag inte känner allt för STOR panik med uppsatsen! Tyvärr är nog så fallet, men tjejfest lät ju såklart roligare!

Nu ska vi strax äta mat jag och min lilla pojkvän... blir förmodligen tacos ikväll, precis som igår hehe. Det är ju för gott alltså!! Får se om jag får sällskap framför melodifestivalen ikväll eller om jag ska behöva sitta själv i soffan. En film efteråt kanske jag kan övertala honom till iallafall, eller vad säger du hjärtat? ;) Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback