Mer säker för var dag!

Det känns verkligen helt rätt nu...stor skillnad från känslan när jag gick som frisörelev på gymnasiet. Visst trivdes jag som frisör, men inte alls lika mycket som detta yrke som lärare. Va roligt, intressant och lärorikt det är. Jag trivs som fisken i vattnet och läraryrket är verkligen MITT yrke!! När jag pratade med en utav de trevliga (med detta menar jag inte att det finns otrevliga!! hehe) lärarna på skolan och hon frågade om jag trivdes så kände jag att jag verkligen inte ville tillbaka till skolan nått mer. Jag vill ha praktik jämt, eller vara färdigutbildad och jobba hehe. Har ett tag kvar dock så det är väl bara att kämpa på och sedan njuta av de tillfällen man får ute i skolorna.

Jag skickade ju in seminarieuppgiften igår och man kan inte klaga på att inte Martin inte gör sitt jobb iallafall för jag fick tillbaka det redan idag. Och godkänd blev jag så nu är det uppsatsen som står på tur. Ska kika lite i böckerna sen och banta bunten som jag sa att jag skulle.

Nu ska jag iallafall ringa apollo och höra för lite om resan...låter allt bra så bokas den dessutom...ÅÅHHH va gött!!

  


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mmm.. Hade varit kul att följa med, men det vore väl inte så kul för er om jag följde med bara:) Nu du I-M, nu har du sagt nåt om One Tree Hill-avsnittet jag inte sett... Inte bra... Ska kolla nu! Kram

2008-03-06 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback