Låååångfredag

Jaha får se hur lång denna fredag blir då. Brukar gå fort när man har roligt och det ska vi förhoppningsvis ha idag. Vaknade allt för tidigt i morse och kunde inte somna om så det va bara att kliva upp det. Ska alldeles strax smörja min FORTFARANDE ONDA mage med lite frukost innan jag hoppar i duschen. Jag tänkte unna mig lite tid åt mig själv idag med en lång dusch, raka benen, noppra ögonbrynen....ja bara ta hand om mitt yttre helt enkelt. Får vi se sen om det kommer fram någon ny strålande Ida-Marie, helst då utan magvärk hehe.

Hm... Henrik avslöjade igår att han har köpt en present åt mig även om vi hade bestämt att jag bara skulle få pengar som jag kan spara till resan. Och nyfiken som jag är så kan jag ju inte sluta klura på vad det kan vara hehe. Han ville att jag skulle gissa igår, men det blev ju bara dumt för jag sa precis allt jag kunde komma på, men han svarade ju ändå inte ja om jag hade rätt. Vilket jag inte heller ville. Onödig, men rolig lek haha.

Nej nu ska jag snabba på, jag vet hur jag och tiden inte alltid går hand i hand så bäst att sätta fart.

Ha en underbar påsk alla mina vänner...

                  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Glad påsk på dig med!! Jag mår bra idag.. Tål tydligen inte hostmedicinen å vi struntade i akuten.. Man får sitta där så länge om man inte kommer med ambulans å det gick ju över till slut efter besöket hos min faster (barnmorskor kan lite de med). Krya på dig med! KRAM

2008-03-21 @ 13:22:57
Postat av: Cina

Glad påsk! Hoppas ni får en riktigt rolig kväll! kramiz!

2008-03-22 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback