Klara, färdiga, gå...

Nu är snart yogurten och dinkelsiffrorna i magen och det är dags att sätta igång med uppsatsen igen. Hoppas det rullar på som igår för jag kom ju en bit då iallafall. Vet dock inte om jag kan säga att detta är den bästa uppsats jag skrivit, men förhoppningsvis bra nog. Känns lite torrt och tråkigt när det är mest vetenskaplig text och inte så mycket eget... jag hoppas jag skrivit på rätt sätt för detta är helt nytt för mig.

Det blev ju som sagt sent igår och efter det att jag skrev sista inlägget igår så låg jag dessutom och läste en timme därefter... Det är en sån där bok som är svår att lägga ifrån sig. Skönt det för oj vad jag har saknat läsningen!!

Ja.. nu får det vara nog med pladder... Ida-Marie...klara...färdiga...GÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback