Kanonhelg!

Festen i lördags blev jättelyckad och såååå rolig!! Fick lite bilder av Nettan som minne hehe....

           

Hoppas det blir partaj snart igen!!

Det negativa med kvällen va väl att när vi kom till parken så möttes vi av en lång stillastående kö. Vi orkade inte vänta så vi begav oss till Hotellet istället och betalade 100kr i inträde för ett tomt dansgolv och en alldeles för stark och äcklig shot haha... Eller vad säger du Jenny? ;)... Väl hemma igen så börjar minnesluckorna, men tydligen hade jag haft väldigt roligt även då haha. Fick ett gäng sovandes hemma hos oss också så morgonen var även den underhållande... jättekul även om jag inte va på topp... Rienas blev kvar hela dagen och resten av grabbarna, Nettan och Jenny dök upp igår kväll igen för att äta tacos. Blev ett antal försök för att hitta en någorlunda bra film. Nästan omöjligt hehe.

Vill bara tacka älskling för att du är världens underbaraste pojkvän...vad skulle jag göra utan dig!! Älskar dig!! ;)

Nu sitter jag i Nykroppa och läser studiekamraternas uppsats. Ska snart få smaskig mat, som alltid när vi är här och sedan är det innebandy. Kanske blir kvar här i natt eller så skjutsar Agneta och Ulf hem mig. Vi får se. Henrik ska jobba han stackarn hehe. Skönt att jag har en hel del ledigt denna vecka känner jag. Behöver några dagar att ta igen mig på när jag varit ute och festat. Inte van vid detta ståhej längre haha.

See you!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mm. Ni får komma till mig å ha lite kul på ett eller annat sätt! Det var superroligt!! Var bara lite arg på väg hem från parken (stackars Madde som fick lyssna på mitt muttrande)... Helt otroligt att vi inte kom in.. Hörs sen efter hockeyn! Kram

2008-03-24 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback